Igår

Ja gårkvällen spenderades som sagt på invigningen av Umeå Fashion Weekend, jag och Frida kom dit, gick in och upptäckte att vi var de yngsta som var där. Utan medtävlanden.

Nåväl, alla var väl inte tanter och farbröder direkt, men medelåldern låg väl på en 35 år skulle jag tippa. Menmen. Jag fick en trevlig stund med Frida, våra lärare för programmet plus vår rektor iallafall, och gratis öl och mat är ju aldrig fel!



På röda mattan (sedär!!)



Och två bilder efteråt utanför Ica Maxi när jag och Johan skulle köpa glass, ser höggravid ut men det försäkrar jag er, ingen baby i min mage, haha. Klänningen är från Rut mfl och mina skor (som man knappt ser) är från Skoaffärn i Ånäset, märket Roots.

/ Sofia
Kommentarer
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback