I lördags

Här kommer lite update från helgen. temat var Hej jag kommer från... :

Lägger bara upp några goa bilder för mitt internet är så himla segt...



Jag



Emelie "Hej, jag kommer från ålderdomshemmet"



" Hej jag kommer från Sweden Hard Rock Festival (jag)"
" Hej jag kommer från LA Ink (Sofia)"


" Hej jag kommer från Hollywood " (Eve)
"Hej jag kommer från bröllopsnatten" (Frida)
"Hej jag kommer från Sweden Rock Festival" (jag)
Pernilla ej utklädd.
"Hej jag kommer från körslaget" (Nina)
"Hej jag kommer från Oscarsgalan" (Ellen)
"Hej jag kommer från ålderdomshemmet" (Emelie)

"Hej jag kommer från Ica och är praktikant" (Maja)
"Hej jag kommer från fängelset" (Linnea)
"Hej jag kommer från polisen" (Malin)


"Hej jag kommer från chefen" (Mathilda)
"Hej jag kommer från fängelset" (Nina)
"Hej jag kommer från moskén(?)" (Sofia)
"Hej jag kommer från crossbanan" (Sara)
"Hej jag kommer från polisen" (Daniella)


Ja det får räcka för denna gång.
/ Sofia
Kommentarer
Namn: dannie

Höhö. Jag och Nina kommer från Häktet tillsammans ;)

Schnygga bilder. Jag snor den jag är med på ;)

2009-10-21 @ 08:18:30
Blogg/hemsida: http://eckelbobbah.blogg.se/
Namn: emma

hoppas du har en bra onsdag? / fröken bitterfitta

2009-10-21 @ 10:31:06
Blogg/hemsida: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Namn: sofie

Åh fan vad snygga alla är! haha;D Ser ut som ni haft det riktigt kul!

2009-10-21 @ 20:29:01
Blogg/hemsida: http://sofieoja.blogg.se/
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback