Fashion Weekend

Vi i stylist ska nu på lördag sminka inför lite olika saker som händer på stan, bland annat ska vi göra hår och makeup på tjejer som ska vara levande skyltdockor! Självklart händer det också andra saker, så ett besök på stan är att rekommendera!

På kvällen är det Fashionfest på Äpplet, dit jag och en massa andra kompisar ska!
Rosa klänning, höga klackar, lösfransar, mycket make up och lockigt hår utlovas för min del!

Ikväll ska dessutom jag och min vän Frida på invigningen av Umeå Fashion Weekend på Rex, blir kul!



Tagga!!
Ska ner på stan en sväng nu.
/ Sofia
Kommentarer
Namn: Josephine

Jaha men det var ju bra! =) Tack!

2009-10-07 @ 16:44:59
Blogg/hemsida: http://josephineandersson.webblogg.se/
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback