Blått och guld

Förlåt för dålig update, men jag har verkligen inte haft lust att sitta vid datorn. Gårdagen blev en riktig slappardag, hur skönt som helst. På dagens schema står:

* Inskickande av bilder från geisha-make upen och edens lustgård makeupen
* Inskickande av Företagsfrågorna
* Spånande på projektarbetet, försöka sätta ihop det
* Lägga en make up, det var ett tag sen.

Nästa vecka har vi lov, och jag ska jobba måndag och onsdag med sen är jag leeeeeedig!



Håll tillgodo med denna, det vare ett tag sen men.

/ Sofia
Kommentarer
Namn: Anonym

sv: gud vad jag är sämst på att svara på kommentarer.. väntar alltid typ tre veckor innan jag svarar haha! men tack så jättemycket sofia, vad glad jag är att du följer bloggen :) hoppas du gillar den!

och ja, som sagt... det suger när livet suger (logiskt haha!) :/

2009-10-25 @ 12:05:03
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback