Today

Ingen dagens make up idag heller, fick jättebrått imorse eftersom min lilla sovgroda (Johan) stängde av larmet och vi vaknade en och en halv timma senare än tänkt. Men men, har iallafall vart och slagits med alla på stan idag, blev rätt less snabbt, men hittade detta:







En BH, två fotoalbum till de 500 bilderna jag beställt, glitterspray, och en vit kajal. Det blir nog en sväng på stan imorn också skulle jag tro!

Sen skickade sötnosen Pernilla med två parfymprover som snarast ska testas!



Hoppas ni har en underbar dag!

Puss
/ Sofia
Kommentarer
Namn: Mamma

Åh, vad bra och fina saker du har köpt! Kul med nya dofter också! Kram, älskar dig gumman!

2009-12-28 @ 17:00:41
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback