Smalisjeansen...

... som jag köpte i somras i storlek 38 i förhoppningen att få på mig dem någon gång efter vår semester i Bulgarien i september (då allt helt spårade ur och jag gick upp typ tio kilo under vintern istället...) - jag får på mig dem!!! Jag kan absolut inte stänga dem men jag får dem iallafall över låren  och rumpan och det fick jag INTE för sju veckor sen kan jag säga. Vilken lycka! Nu fattas det nog bara fem kilo innan jag kan stänga dem i midjan, och då ska ni få se hur överjävligt bra de kommer sitta!



Visst är de snygga?

Wie, det går bra nu!
Kommentarer
Namn: Sandra

Hejaheja!! Faaan vad bra jobbat :D du är grym Sofia!

2012-03-28 @ 15:10:15
Namn: Matilda

Helt awesome! Du är jätteduktig! Jag tror faktiskt att jag har likadana jeans! Vad heter modellen?



Du är en riktig kämpe! De går bra för mig med och de tuffar på nedåt :D

2012-03-28 @ 15:51:06
Blogg/hemsida: http://cottonfields.blogg.se/
Namn: Sofia - mitt liv med LCHF

Tack tack tack! :) Det känns sjukt bra!

2012-03-28 @ 22:53:59
Blogg/hemsida: http://sofiaslivsstil.blogg.se/
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback