Sju veckor

Som har gått jättebra! Är verkligen supernöjd med min insats och hur bra min kropp anpassar sig till kosten. Det är underbart att äntligen känna sig tillfreds med sig själv och med sitt sätt att äta. Inga krusiduller, inga konstigheter. Att bara få må bra för en gångs skull, att kunna köpa de kläder man vill, att känna sig fin någon gång ibland. Veckans vikt pekar också på att det går bra:



Snart är jag vid första delmålet :D några veckor till så! Nu fortsätter vi framåt och blir smala och snygga till sommaren! Underbart!

Kommentarer
Namn: Sofia

Gud va du är duktig Sofia!! Vill också ha så grymma resultat! :P nått tips? Hur mycket motionerar du ungefär? Har sett att du äter inte så jätte mycket, typ 2 korv skivor till frukost? Blir du inte vrål hungrig :P?? Massa kramar Sofia

2012-03-28 @ 23:16:54
Blogg/hemsida: http://tjockisfia.blogg.se/
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback