Knäckebröd

Eriks farbror är kock, och på hans restaurang Helt Klart Gott i Kista kan man köpa dessa underbara Raw-foodknäcken, passar bra för oss som äter LCHF. Det enda som höjer kolhydraterna en aning är morötterna, men knäckena väger så lite så jag skulle gissa på att det bara blir 2 g kolhydrater/skiva ändå.

Kommer vara ledsen när dessa tar slut, helt underbara med färskost och salami på och mycket mycket godare än vanliga knäckebröd! Bor ni i Stockholmsområdet borde ni verkligen åka förbi restaurangen och köpa hem dessa. Ett litet tips!



Kram ♥
Kommentarer
Namn: Frida

haha nice. du får väl säga till när de är slut då så får jag skicka upp ;p

2012-03-27 @ 23:46:17
Namn: Sofia

Haha jag ska göra det :D kram

2012-03-28 @ 10:24:22
Blogg/hemsida: http://sofiaslivsstil.blogg.se/
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback