Fyra veckor

Fyra fina veckor har passerat, och jag mår verkligen hur bra som helst. Det är absolut inga problem med maten längre, det är som att det är inprogrammerat vad jag ska äta och inte. Har provat flera nya saker den här veckan, bland annat LCHF-plättar och LCHF-pasta! Ni ska få recept på båda lite senare, verkligen supergott! Med vikten har jag hamnat på en liten viktplatå, men jag känner ingen stress. Min kropp är lite i obalans (hormonrelaterat, och nej, jag är inte gravid) men jag hoppas det är på bättringsvägen. Det känns så iallafall. Min hy har blivit otroligt mycket bättre de här veckorna. Mer lyster, mindre plitor. Är även mycket piggare och fräschare, gladare och nöjdare. Vet ju såklart inte om det beror på kosten, men jag tror absolut att det hör samman. Några har efterfrågat inlägg på Burn x4, och det kommer inom några dagar. Veckans resultat viktmässigt:

Är otroligt nöjd ändå, bara välmåendet och att min mage fungerar som den ska är en otrolig vinning. Jag trivs med mig själv och jag är nöjdare med min kropp bara av att min mage inte är så svullen längre. Tack LCHF för att du gör mitt liv bra!
Kommentarer
Namn: Frida

Jag tror att min marddrömm måste besannas. Jag måste sluta med bröd. Eller yoghurt. Vet inte vilket men kan svära på att det är de som gör min mage så sjukt svullen. Galet! (de är då inte eftermiddagsgodiset)



Kul att det bara går framåt för dig! Kul med håret också. Vill också ha förändring! =)

2012-03-07 @ 21:30:13
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback