Fem veckor

Sjukt vad fort veckorna rusar fram! Nu är det mindre än två månader kvar tills vi åker till London, och  ett av mina mål är ju att jag ska kunna handla vilka kläder jag vill där och även känna mig fin och bekväm i dem! Kommer nog gå bra det här! Är så sjukligt peppad på livet, på träning, på jobbet, på våren, på att äntligen kunna känna mig snygg igen, på att leva och bara vara. Ni vet inte hur bra livet kan vara om ni inte är mig!

Den här veckan har gått bra, kanske var magsjukan som gjorde det (haha)? Resultatet äääääääär:

MEN! Jag kan i ärlighetens namn säga att det inte är minuset på vågen som är det bästa, utan det är all gained energy som jag fått de här veckorna. Det känns som att ett moln som legat runt mitt huvud bara seglat iväg och försvunnit, jag ser saker mycket klarare och med ett större djup. Vet inte om det beror på kosten, att jag börjat träna, att jag äter D-vitamin & zinktabletter eller om det bara är en fin kombination av allt! Det sistnämnda skulle jag gissa på. Jag känner mig friskare, piggare och lättare!

Sen är det ju inte ett minus direkt att jag har fått mindre ont i fötterna på jobbet, eller snarare har jag i princip aldrig haft ont i fötterna de senaste två veckorna. Men, med sex mjölkpaket mindre att bära på om dagarna kanske det inte är så konstigt? Hursomhaver, jag är döpeppad, råtaggad, extremt motiverad och jävligt bestämd på att jag ska iallafall ska klara mitt första delmål innan vi åker till London, men helst mitt andra. Ni kan se vad jag menar i menyn bredvid! Så, då kör vi vidare då?

JAJJEMÄN!

Puss och kram ♥ (känns som att endorfinerna efter träningen sprutade i det här inlägget men det bjuder jag på! ;))
Kommentarer
Namn: Frida

You go girl! Så duktig =) puss <3

2012-03-15 @ 00:55:57
Blogg/hemsida: http://fwikner.blogg.se/
Namn: Sofia - mitt liv med LCHF

Taaaaaaaaaaaack Fridisen :) <3

2012-03-15 @ 21:47:27
Blogg/hemsida: http://sofiaslivsstil.blogg.se/
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback