Oh happy day

Sitter på jobbet, har en liten stund kvar av min lunch.

Känner verkligen sprittande lycka i kroppen just nu, glad att livet börjar ordna upp sig, glad att jag tar mod till mig och säger till om saker, glad att saker verkligen tycks lösa sig och glad över att det börjar bli vår! Jag är verkligen en årstidsmänniska, som lätt går in i halvdepression när mörkret kommer, är fortsatt ganska låg i perioder under vinterhalvåret, men så fort solen kikar fram och lyser värmande innfinner sig lugnet och glädjen. Dropp från tak, asfalt som kikar fram och en anledning att plocka fram sina converse och en tunnare jacka, det är härligt!

Nu ska jag återgå till arbetet, men hoppas ni får ha en lika bra dag som jag. Ikväll ska jag göra mitt första pass på det nya träningsschemat, hoppas på massiv träningsvärk imorgon bitti. Det blir även spännande att höra resultatet i kvällens slutsspelsmatch (även om vi vet att Luleå vinner!).

Kram på er! ♥


Kommentarer
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback