Magkaos

Usch, mådde dåligt redan när jag vaknade i morse, men tjurig som man är bortsåg jag från det och gjorde mig klar för jobbet och satte mig på bussen. Väl framme i stan kände jag att nu är det bråttom, skyndade mig till jobbet och slängde mig över toan. Spyr som en galen och blir jävligt less. Ringer min första kund, sen är det dags igen. Nu är jag hemma och jag håller tummarna för att det bara var något galet jag ätit som ställde till det för mig. Mår fortfarande illa och ont i magen men inga tecken på ytterligare sjukligheter, hoppas det stannar här.

Jag vet att jag talar för alla när jag säger; att spy suger.

Speciellt när man har ett jobb där en massa kunder är inbokade, för det förstör inte bara för mig, utan även för dem. Nu ska jag sova. Godnatt.




Kommentarer
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback