Hej vänner ♥


Har haft en helt enormt bra helg nere i Stockholm, tog flyget direkt efter jobbet i fredags och var framme vid niotiden, Eriks farbror bor bara femton minuter från Arlanda så han hämtade oss, skönt. Lite vindrickning och surr innan vi somnade sött. På lördag var vi bland annat på stan och strosade, shoppade och åt lunch. På kvällen åt vi bland det godaste kött jag ätit, marinerad grillad flankstek, serverat med hemmagjord aioli och sallad. Sjukt gott!

I söndags myste vi bara på, åkte till Kista galleria och shoppade loss, gick för oss själva och hade det allmänt bra. På kvällen var det hemfärd, och det är ju faktiskt så att borta är bra, men hemma bäst. Har massor att göra på jobbet just nu, på måndag börjar det en ny tjej så det ska bli så himla roligt men det är en del som ska styras upp innan dess. Mittemellan allt ska det lagas mat, städas, umgås, mysas, handlas saker osv så ibland har man inte så mycket tid till övers tyvärr, dock gillar jag när det är mycket att göra, då går dagarna otroligt snabbt!

Det var bara en snabbis om vad som hänt/händer i mitt liv.
Puss på er ♥






























Kommentarer
Namn: Matilda

Att det är roligt att shoppa när kilona har rasat? :) Ah vilken fin klänning! Vart har du hittat den?

2012-03-27 @ 23:36:45
Blogg/hemsida: http://cottonfields.blogg.se/
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback