En bra dag

Ibland vaknar man bara och inser att livet är himla bra ändå. Det finns så få problem, solen skiner och livet går sin gilla gång. Jag har en fin lägenhet, en underbar sambo, resor att se fram emot, ett rikt liv. Ett bra jobb, en stor härlig familj och massor av underbara vänner och kunder. Lite livskval och pirr i magen men inget som stör utan bara gör det lite mer intressant. Är nöjd att jag fått det så bra och frihet att kunna göra det jag vill. En känsla av att livet ligger framför mina fötter och att inget kan stoppa mig. En bra dag helt enkelt.




Kommentarer
Namn: Tiny

Det är lätt att ta saker och ting för givna. Nu fick du mig att stanna upp och tänka efter lite. Livet är ju ganska fantastiskt ändå! :)



PS. Ditt hår!! Så himla vackert!

2012-03-08 @ 21:56:14
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback