Alkohol gör en sjuk...

...men man får väl skylla sig själv, är det inte så? Hur som helst så dricker jag inte så ofta, så det kan vara värt att ta smällen de få gånger det händer.

Hade en mycket trevlig början på gårkvällen, finaste Tina fyllde år och hade gjort världens ansträngning för att alla skulle få det så bra som möjligt, och OM vi hade det bra. Kombinerad LCHF-vegetariansk-"vanlig-mat"-meny så alla kunde äta det de ville. Det fanns vegetariansk lasagne med keso, ädelostfylld baconlindad kycklingfilé med baconsås, sallad & potatis. Jag smakade en halv tugga av lasagnen bara för smaken, och gud så god! Jag spisade sedan kycklingen och salladen med god aptit, sjukt så gott! Till efterrätt bjöds det på blåbärs- och lingonkaka med mandelmassa och jag fick proteinfluff med grädde, även det supersmarrigt! Så i matväg var det en mycket bra kväll.

Fortsättningsvis surrade vi, drack vin och spelade kort tills en taxi hämtade oss och tog oss till Allstar. Där började vakten bråka om att Erik inte skulle få komma in, trots att vi ringt och sett till att det skulle gå bra. Jävligt irriterande, ska ringa och ge dem en ordentlig utskällning sedan. Det var bara att gilla läget, så vi gick på Max där Erik åt en burgare och sen tog vi taxi hem. Det hade kunnat vara en kanonkväll men vakten gjorde slutet till pannkaka...

Just nu ligger jag i sängen, druckit massor med vatten och tagit två alvedon, mitt hjärta är och spelar innebandymatch och jag funderar på att sova en sväng till. Om jag börjar må bättre tar vi en prommis sen, vi hade tänkt lyxa till det med tacos senare, och ikväll blir det grönsaksstavar med dip och Coke Zero för första gången sen jag började LCHF;a igen - till filmen Avatar, längesen jag såg den nu. Laddar för mysdag med andra ord!

Avslutningsvis; Erik, jag älskar dig. Du är min bästa vän och den person jag lever för, du ger mig så mycket glädje och kärlek alla dagar, att skratta med dig är det bästa som finns. Puss ♥

Kommentarer
Namn: Tiny T

Tack för en jättebra kväll och jättebra presenten! Massor med kramar

2012-03-11 @ 11:13:54
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback