Påsk

Sååååå skönt det ska bli med lite välförtjänt ledighet!

Somnade efter jobbet idag, det var som att kroppen sattes på paus och jag kunde slappna av efter en otroligt intensiv men rolig tid på jobbet. Vet att jag uppdaterat dåligt, men det är bara av den enkla anledningen att tiden inte finns, inspirationen flödar men dygnet har allt för få timmar. Imorgon ska vi åka till Eriks pappas & frus stuga utanför Kalix, bara mysa och äta god mat, köra skoter, spela spel, sitta i solen, grilla korv och allt annat som hör påsken till. Stannar där till på söndag, lite tid tillsammans med Erik har jag verkligen sett fram emot, det blir underbart.

Ville egentligen bara smita in och hälsa er alla en glad påsk, hoppas den blir fylld med kärlek, mat och påskägg av något slag.

Massa kramar till er alla! ♥

Kommentarer
Namn: Matilda

Jo det känns toppen särskilt när folk påpekar att man krympt :) Ha en toppen påsk! Kram

2012-04-06 @ 01:22:31
Blogg/hemsida: http://cottonfields.blogg.se/
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback