Framkallningar

Jag gjorde förstoringar för ett tag sen i vardagsrummet... men eftersom bilderna var i sepia och jag verkligen älskar färg så blev det liksom... fel. Jag kände att något med färg hade varit mer passande. Och om det här inte blir bra, då ger jag upp, haha.

Dessa fem bilder beställde jag i varje fall. Beställer ALLTID från fujidirekt, extremt bra priser, snabb leverans och väldigt smidig uppladdning och beställning.








Prisexempel: Nu har de en drive där man får beställa 50 bilder gratis (11x) och av förstoringarna beställde jag 3 st 20x25 cm, 2 st 30x40 cm och 1 st 40x50, plus nio bilder utöver (11x). Inklusive frakt och allt blev det 190 :-. Nästan gratis med andra ord! Och om man blir ny kund får man 100 bilder gratis! Detta är inte reklam, är bara extremt nöjd med deras service och priser.

Godnatt kära vänner!
Kommentarer
Namn: Frida

Aah sötnöt <3 Fint =)Ser lite popart ut.

2011-03-25 @ 08:19:56
Blogg/hemsida: http://fwikner.blogg.se/
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback