Fortsättning: Mascara

Försökte med våld, massor av alvedon och viljestyrka slita ut förkylningen ur kroppen, men icket, den segrade och jag fick trumpet gå hem från jobbet (som för övrigt är och kommer vara världens bästa jobb).

Nog pratat om hur risig jag är, det var mascaran jag skulle komma till.

Har nu hunnit använda den i tre dagar och den är helt MAKALÖST bra, iallafall på mig som har ganska långa fransar och mest vill åt volymen. Den kommer åt ALLA fransar, kladdar inte, har extremt bra formula, färgar inte av sig, smular inte, ger mycket volym och är lätt att tvätta bort trots att den är vattenfast.

En av de bästa, ja kanske den bästa mascaran jag provat, någonsin.




Vill man köpa finns den här. Storleken är 11 ml, vilket är mer än i de allra flesta mascarorna på marknaden!

Såg nu också att priset inklusive frakt är 2, 68 USD (ca 18 svenska kronor). Köpköpköp!!


Kommentarer
Namn: Carro barro

Hölle hölle, du som vet hur man köper saker billigt; vart köpte du den där 120-paletten, hur gjorde du och vad betalade du? Visst är den där man ser lite överallt med små skuggor i flera färger och då i ganska många nyanser av samma färg?

2011-03-05 @ 17:23:46
Blogg/hemsida: http://carrosandstrom.blogg.se/
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback