Easter

Jag vet att det varit tomt och dött här på bloggen ett tag, och det är av en enda anledning; jag har verkligen inte haft tid. Det har funnits vissa saker och personer som jag prioriterat före, och som ger mig mer tillbaka. Det nalkas även kalas, 400 kakor har bakats med hjälp av underbara människor, jag blir 20 år om två dagar, inte helt fel! Sen har jag dessutom jobbat galet mycket de senaste veckorna, ca 130%.

Nåväl, ville bara förklara min frånvaro så ni inte tror att jag gått åt! Jag önskar er alla en underbar påsk! Ni är så fina allihopa, glöm aldrig det. Ni gör min dag, varje dag!

GLAD PÅSK!!!

Kommentarer
Namn: Sofie Lundberg, bloggar från New York

Tack för kommentaren, kul att kunna inspirera! :) /Sofie

2011-04-26 @ 13:14:04
Blogg/hemsida: http://lundbergsofie.blogg.se/
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback