Nytt i sminkväskan

Åh tack för alla fina krya på dig kommentarer! Mår redan bättre, hihi.

En spraycleanser har införskaffats, har länge velat ha en men äntligen fick jag tummen ur och köpte en, 59 :- på Kicks bara. Spraycleanser är superbra om man använder sina borstar ofta och de blir täckta med skugga/rouge/puder/solpuder/läppstift, you name it! Då är det bara att spruta lite spraycleanser på ett papper och köra runt penseln där några gånger så tar det bort produkterna och desinficerar penseln. 

Superbra för mig som ofta använder mina penslar och lägger makeuper i olika färger. Självklart ska man vara noga och rengöra med diskmedel eller shampoo och balsam om man ska använda de på någon annan! Men det är superbra att ha även när man inte hinner tvätta och torka penslar mellan olika modeller/kunder, då de blir helt rengjorda. Ett hett tips från mig!



Massa puss!
/ Sofia

Kommentarer
Namn: Gustav

Sv: tack :)

2010-01-29 @ 23:01:34
Blogg/hemsida: http://sweetandbrilliant.blogg.se/
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback