Brödrostpanik

Jag är ju inte den som direkt skriver om mina händelser under dagarna eftersom jag tycker det är orelevant att veta att jag har varit i skolan, att jag träffat nån på stan eller att jag åt kyckling till middag.
Men det här är faktiskt något jag måste berätta!

Jag plockade fram ishavssallad, rostbröd och brödrost för att ishavssallad är en utav de godaste saker man kan ha på mackorna! Nåväl, jag stoppar in brödrosten i kontakten, stoppar i mackor i brödrosten och trycker ner knappen. Helt plötsligt hör jag bara typ FzzzzzzzzFZZzzzzzzzzzZz SprakSpraksprak och när jag kollar dit så slår det upp en stor låga från brödrosten! Birgitta skriker "Roland! Rolaaaand!" och jag står som förstenad, men som tur är lägger sig lågan utan att något annat fattar eld! Men jag tror ändå inte att jag varit så rädd någon gång i hela mitt liv!
Fy vad hemskt!

Det vi tror har hänt är att sladden är så nött att det blir kortslutning och börjar brinna i hålet som finns där... men snacka om att bli chockad!
Så det blev inga rostmackor till frukost men det var kanske lika bra, hade nog ändå inte vågat använda en brödrost direkt efter. Huvvaligen!

(ps. jag vet att ni gillar mina skills i paint ds.)
/ Sofia
Kommentarer
Namn: Zαняα´♥ <3 • • •

desamma !

händer idag ;D ?

2010-01-31 @ 12:21:49
Blogg/hemsida: http://zaahraas.blogg.se/
Namn: Nadja

Tack. =) Väldigt förkyld. =( Händer idag? =)

2010-01-31 @ 12:23:06
Blogg/hemsida: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Namn: jetaah

SV: Jag hann inte ta kort då för hon hade bråttom men ska lägga upp så fort hon får bilderna av hennes kompis:D

2010-01-31 @ 12:52:35
Blogg/hemsida: http://jetaah.blogg.se/
Namn: Anonym

åh, det där fenomenet känner jag igen. själv har jag eldat upp två brödrostar så. välkommen till klubben!



Haha, jag har faktiskt hittat mina trosor nu. Jag missade tydligen en säck med underkläder. HEHE



Nu har vi flyttat och jag sitter i mitt nya mysiga rum med en tapet utan hästar. det känns bra.



Psst. det var jag som hänvisade hon med ögonfransfrågan till dig. Jag kände att du var mer erfaren inom det området faktiskt! haha.



Vad tyckte du om träna? :D

2010-02-01 @ 21:58:59
Namn: dannie

det var jag som skrev det långa inlägget^^

2010-02-01 @ 21:59:28
Blogg/hemsida: http://eckelbobbah.blogg.se/
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback